Till senaste kommentaren

Varför flagnar ytan på min duschblandare

Hej!
Jag har tidigare varit i kontakt med er kundtjänst, Ann, angående problem med vår duschblandare. Jag fick följande svar:
"Hej, Självklart kommer jag att hjälpa dig med en ny produkt! Återkom till mig med kvitto på produkten namn, adress samt mobilnummer så skickas en ny ersättningsprodukt och du får avisering när den kan hämtas, bifogar där en returfraktsedel för kostnadsfri retur av den ni byter ut. Med vänliga hälsningar"

Därför bifogar jag nu kvittot som jag äntligen hittat 😀

Susanne Isaksson

Kommentarer

  • Hej Susanne

    Tack då skickar jag en ny blandare till dig
    Jag ser inget mobilnummer ( för avisering )

    MVh
    Ann Kundsupport

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.